Hens Party!


Mohippan som jag organiserade for Carol i lordags blev valdigt messy pa slutet men lyckad! ;)

Vi borjade pa ett hotellrum i The Rocks med lekar, mat o drinkar, och en pampering lady kom o fixade manikyrer och massage.

Vid sex-tiden gick vi ner till Darling Harbour och hann med Jagerbombs och tequila pa Cargo Bar innan vi hoppade pa baten.

Spenderade fyra timmar pa baten, borjade med middag, sedan fem olika strippshower innan vi gick till en annan vaning och dansade o nagon timma.

Gick tillbaka till Cargo Bar pch dansade och drack till tre-tiden...

Mer an sa berattar jag inte. What happens at the hens stays at the hens.... ;P








Annai sin fina toalettpapper-brudklanning


Det var aven Carols 29onde bday sa jag hade bakat Sticky Date Pudding


Vid Darling Harbour kajen i vantan pa baten



Vara servitorer ;)



Kommentarer
Postat av: agnes

Oj oj, den här möhippan såg verkligen barnförbjuden ut..haha.



Snodde listan också

2011-09-05 @ 15:02:14
URL: http://www.agnesutomlands.wordpress.com
Postat av: Christina

Oj oj, vilka muskler..... Jag var på en brandstation på min möhippa men dom var påklädda :-) Vilka snygga ben du har förresten! riktiga modellben :-)

2011-09-06 @ 19:46:07
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0