Bangkok enroute to Sydney

 
 
Sa var man har igen, mellanlandat i Bangkok men tyvarr inte med samma forvantansfulla kansla i magen som sist jag var har for nastan en manad sedan.
 
 
Ser forstas fram emot att traffa H och se huset, som ska ha andrats en hel del sedan sist, men inte till att borja jobba igen imorgon. Och nu kanns familjen langt borta igen och hemlangtan gnager, fast det bara var tva dagar sedan jag satt med nastan hela familjen och at glass.
 
 
Jag tog en express buss till Stockholm i lordags eftermiddag. Diana vantade pa mig pa Cityterminalen och tillsammans akte vi ut till Marsta och at middag o sov over hos Maria, Johan och lille Sebastian, som jag fick traffa for forsta gangen. Sa sot!
 
 
 
Jag o Maria traffades nar vi bada bodde i Grekland, och sedan bodde vi ihop i London. Vi raknade ut att det var tre ar sedan vi setts. Hoppass det inte gar sa lang tid tills nasta gang!
 
 
Pa sondagen motte vi Anders och Staffan for lunch och gick o kollade i affarer.Hann med en smoothie vid Humlegarden dar Anders bor och fick ca tio myggbett pa kopet.
 
 
Pa kvallen akte jag till Vasastan och at sushi med Lovisa, sedan gick vi gatan upp till hennes finna lagehet oc drack the och kollade pa tv.
 
 
Jag larde kanna henne i Sydney i 2007 och vi traffades ofta innan hon flyttade tillbaka till Stockholm forra aret.
 
Idag (eller igar ar det val nu) at vi frukost ute innan hon gick till jobbet, sedan kom Diana en stund innan jag akte till flygplatsen. 
 
 
Och det kandes riktigt jobbigt att aka, fran Smaland nar jag hoppade pa bussen, och fran Stockholm. Det kanns aldrig lattare, eller hur? Snarare tvartom.
 
 
 
 

Kommentarer
Postat av: Nadja

Nej, det blir verkligen bara värre :/

2012-07-10 @ 19:39:46
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0