Julaftonsfirande med vanner

Kan man inte fira julafton med sin familj far man fira med goda vanner istallet, och det var det jag gjorde ikvall!
Alla lagade julmat fran sitt hemland sa det blev cheeseballs fran Brasilien, bratwursts fran Tyskland, foie gras fran Frankrike, Janssons Frestelse fran Sverige;) (hemlagad!) och pavlova och hummer fran Australien. MUMS!
Vi borjade med lite champagne (riktig champagne som Mathilde kopt med sig fran Frankrike, ar det jul sa ar det ;)) pa Annas balkong. Hennes jobbarkompis Laura kom forbi ocksa..
Hemma hos Andrea
Julmiddag pa balkongen
Mys pa andra balkongen
Jag lagade bade Janssons och den har sticky date puddingen med kolasas
Julklapps-utdelning!
Jag hoppas ni har en mysig jul X

Kommentarer
Postat av: Diana

den där sticky date puddingen looks to die for, skulle jag kunna få receptet?

2010-12-25 @ 12:34:23
Postat av: Boel

Japp jag kan lagga upp receptet har pa bloggen, den ar superlatt att gora! Bra vinter efterratt oxa skulle passa bra nu i kalla Svea

2010-12-25 @ 22:08:37
URL: http://mittlivioz.blogg.se/
Postat av: Sara

Ser ut som du fick en mysig jul trots sol och värme =)

2011-02-12 @ 10:38:51

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0