Sorry....

Gardagskvallen var helt ok, forlovningsfesten var pa ett stalle som heter Harbourview Hotel, det ligger precis jamte Harbour Bridge i The Rocks. Anna, hennes kille Dima, Mathilde och en av Mathildes vanner kom forbi en svang precis innan vi skulle ga och vi tog en drink me dem. 
Sen fick vi skjuts tillbaka till Cronulla och gick pa grillfest hemma hos Amy och Jarrad (Jarrad ar en av Harrys basta vanner) grillningen var over nar vi anlande men vi stannade nagra timmar och satt o tjotade och drack mer drinkar pa balkongen.
Harry var full och irriterande sa jag vandrade hemat sjalv framat ett-tiden, var saklart hungrig nar jag kom hem sa jag slangde in en frusen choklad croissant i ugnen, drog upp varmen till 180 grader och la mig o kollade pa Bethenny Getting Married. Trakig show som det ar och halvfull som jag var somnade jag som en stock efter ca 10 min. Med en croissant i ugnen. Vaknade av att Harry argt informerade mig om att George vaknat av att det luktade brant i hela huset. Sa idag ar George sur och det kan jag ju forsta. Harry sager att jag nastan brande ner huset. Nu overdriver han lite tycker jag. Men men ska be om ursakt till George och aldrig anvanda ugnen pa fyllan igen...lovar!
Dem smallde raketer vid Harbour Bridge av nagon anledning (ovning infor nyar?) men fick tyvarr inte nan bra bild pa det.
Harry och Mario
Det har orhanget kopte jag ocksa igar..
Klockan ar redan halv ett och vi har fortfaradne inte atit frulle... ska packa strandvaskan o ga o kopa en kaffe... X

Kommentarer
Postat av: Anonym

Oj, ja det är farligt att laga mat på fyllan... HAHA! Men ingen skada skedd som tur var. Hoppas ni får en mysig dag på stranden. KRAM

2010-12-12 @ 10:25:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0