Tack Tomten

Hoppas ni alla hade en mysig jul! Jag vaknade upp pa annandagen och var fortfarande matt :P
Tankte visa vad snalla tomten gav mig i julklapp i ar!
Av Harry fick jag:
en jattefin svart silkeklanning
En box med duschcreme, tval och handcreme
Mocka ballerinor
Linne (skorna linnet o klanningen ar fran Country Road www.countryroad.com.au)
Diana skickade paket fran Italien:
Underbara biscottis, lappbalsam, trosor med kossor pa :P och en bok som jag ska borja lasa idag
Fran Harrys foraldrar fick jag en Jamie Oliver grillpanna som jag onskat mig plus en dressing mixer, av hans bror fick jag o Harry en $300 (ca 1800kr) resecheck, hans mormor gav oss vinglas och hans farmor lakan, av fastern blev det tva ljusstakar och ljus..
Eadie gav mig en Laura Mercier hudcreme och av Anna fick jag ett doftljus.
Nu maste jag gora mig iordning, ska i till stan och mota Jamie och ga o shoppa.. ikvall blir det middag med Anders!
X
script type="text/javascript"> var _gaq = _gaq || []; _gaq.push(['_setAccount', 'UA-20235901-1']); _gaq.push(['_trackPageview']); (function() { var ga = document.createElement('script'); ga.type = 'text/javascript'; ga.async = true; ga.src = ('https:' == document.location.protocol ? 'https://ssl' : 'http://www') + '.google-analytics.com/ga.js'; var s = document.getElementsByTagName('script')[0]; s.parentNode.insertBefore(ga, s); })();

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0