Rattegang och hotpot

Akte direkt till the Downing Centre imorse for ga pa pa rattegangen mot en hjarnkirurg anklagad for att ha mordat en tjej genom att ge henne en overdos av kokain. Ser ut som att jag kanske kommer jobba fran kontoret i stan hela nasta vecka sa att jag kan sitta in pa rattegangen varje dag.
Kom nastan forsent for att jag stannade till i en affar och provade en klanning och kopte ett par solglasogon.
Kom till kontoret vid elva-tiden och skrev upp tva halvsidor och tre korta artiklar fran grejer som hande pa kommunmotet igar.
Forsokte forgaves att hitta en lokal solarieagare for att kommentera pa planen att gora solariesolning olagligt for folk under 30 men varenda solarium stalle jag hittade i gula sidorna utom typ en hade stangt ner.
Nu sitter jag o Harry framfor TV:n och jag har precis atit varldens godaste skaldjurs hotpot fran La Cucina i Cronulla, mumma!
Pa vagen fran the Downing Centre hittade jag forresten ett par apsnygga svarta sammetsklackar, o vad sugen jag blev pa att kopa dem, men duktig som jag ar sa stallde jag tillbaka dom pa hyllan... men inte innan jag hade tagit kort pa dem! ;)

Kommentarer
Postat av: Maria M

Intressant att sitta med på rättegång! Du får säga sen hur det slutar =)

2010-11-30 @ 16:38:37
Postat av: Diana

Valdigt fina, men ah vad ont jag skulle fa av dem efter en halvtimma.

2010-11-30 @ 17:34:48
Postat av: Anna Holmstrom

Det finns ett solarie ställe på Oxford st i Bondi junction. På själva gågatan av Oxford st.

2010-12-01 @ 00:44:00
Postat av: Boel

Tack Anna, tyvarr sa maste jag hitta ett solarie som ligger i omradet dar tidningen ges ut vilket ar runt Mosman och North Sydney, men jag uppskattar din hjalp! :)



Japp Maria I'll keep you posted!



Haller med Diana skorna ar inte direkt dans vanliga :) Lika bra att jag inte impulskkopte dem!

2010-12-01 @ 00:48:49
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0