It's a tough job...



... but someone's gotta do it!

Huvudkontoret ringde o fragde om jag hade lust o aka pa en gratis weekend away i Southern Highlands med en van och sedan skriva en artikel om det. Um.... ja!

Nagra dagar senare mejlade en pr-tjej for Taronga Zoo och fragade om jag och en van skulle vilja komma och sova over pa zoot genom deras Roar and Snore program och skriva en artikel om det. Um... JAAA!

Sa nu har jag tva roliga grejer inbokade for H och mig i September. Gratis ar gott! :)

For Southern Highlands weekenden ska vi sova pa Gibraltar och testa deras nya spa-avdelning:



och dagen efter ska vi gora Illwarra Treetop Walk , en 1500m lang vandring genom regnskog. Cirka 500m av vandringen ar uppe vid tratopparna (hoppas jag kan halla hojdskracken i schack!) 




Taronga Zoo's Roar and Snore har jag velat gora lange. Vi kommer fa vara up and close med nagra av djuren och bast av allt, ga pa nattsafari och sova i talt inne pa zoo med utsikt over Sydney Harbour och kunna lyssna pa alla djuren pa natten! Langtar!



Talten vi ska sova i...



Kommentarer
Postat av: Sara

Härliga bilder och blogg, jag blir ressugen! :)

2011-08-31 @ 21:47:53
URL: http://saraochlisa.blogspot.com/
Postat av: Christina

Lyllos dig!! :-) Vad kul!!

2011-08-31 @ 23:31:35
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com
Postat av: Di

Åh vad roligt! Grattis!

2011-09-01 @ 22:11:17

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0