Det kom ett paket fullt med godis och karleksbrev...



... men det var inte till mig!

Min syster Rosie som var har forra veckan vantade forgaves pa paketet fran hennes pojkvan, som ar hemma i Sverige medans hon reser runt i 3 manader.

Hon akte vidare till Nya Zeeland pa sondagen, och pa tisdagen damp paketet ner i ladan.

Fullt med gott godis fran Sverige (smagodis! Kexchoklad! Gott&Blandat!) och en bunt loveletters (nej jag oppnade inte!)

Syrran sa att jag fick ata sa mycket godis jag ville, sa den dar kexchokladen forsvann i ett nafs, plus typ halva losgodispasen :)

Resten skickar jag tillbaka...







Kommentarer
Postat av: Lina

Åh vad surt för din syster, typiskt! Jag tycker att posten verkar ta längre ochlängre nu för tiden.

2011-12-09 @ 13:27:33
URL: http://www.linasdag.blogspot.com
Postat av: Christina

Synd för din syster :-( Men du fick en liten mumsbit iaf ;-) Kram!

2011-12-10 @ 02:37:14
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0