<3

Glad Alla Hjartans Dag till Er! 

Jag sitter pa jobbet, borjade tidigt idag for o intervjua Oppositionens halsominister (det ar val i New South Wales 26 mars) och ikvall ska jag pa kommunmote... romantiskt va? ;)

Igar stadade jag lagenheten och gick till gymmet, sen akte jag in till Surry Hills i stan med Ed o Chris och at lunch pa en restaurant som heter bills.

Pa kvallen lagade jag minestrone soppa och kycklingsallad med bonor, sparris, mint och sumac.

Hittade ingen soppslev sa jag anvande ett delicitermatt istallet och spillde kokande soppa over handen *ouch!*

Det slutade med att jag slevade i mig soppa med en hand medans jag hade andra handen i ett stort glas isvatten...


Hoppas ni far en fin hjartedag... X

Kommentarer
Postat av: Susann

Kikade in och önskar dig en glad och mysig alla hjärtans dag .

Kram

2011-02-14 @ 06:09:09
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/
Postat av: Susann

Usch har ni inte mycket farliga djur där nere ?

Jag har velat åka dit , men vågar inte pga min enorma spindelfobi ;)

Kram

2011-02-14 @ 09:27:14
URL: http://blogg.amelia.se/suzz40/
Postat av: Maria M

Hoppas din dag varit bra! Massa kramar

2011-02-14 @ 19:33:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0