Good Vibes bildregn!

Erykah Badu
Sportsgirl taltet bjod pa klubbor o cupcakes
Var VIP vart pengarna? Njae, men dem hade den finaste och renaste festival toaletterna jag nagonsin sett :P (och goda drinkar!)
Nas
Damian Marley, jag sag honom i Byron Bay for cirka fyra ar sedan och den har gangen var han annu battre nar han var pa scen med Nas (och i slutet kom Erykah Badu ocksa upp!)
KELIS!
Det regnade, sa som det brukar gora pa festivaler, men det gjorde ingenting, jag var glad att det inte var 42 grader som forra lordagen!
Ludacris. Vi var precis pa vag att ga darifran nar han spelade `Yeah', da skyndade vi tillbaka och dansade!
Faithless var helt klart BAST!!!
Jattebra dag, asbra musik! Och nej jag ar inte bakis idag, jag drack nagra goda cocktails nar vi forst kom dit men nar dem bra banden borjade spela sa struntade jag i o dricka, det behovdes liksom inte!
Nu ska jag till gymmet, sen pa marknad med Ed.
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0