Modesynder

Rensade ur lite av mina grejer pa vinden hemma och hittade massa fula skor och vaskor som akte direkt i svarta plastkassen.
Mamma dumpade dem pa Gnosjo Hjalpen, en second-hand butik, men jag tvivlar starkt pa att nagon av dessa modemissar kommer bli kopta.
Men man vet ju aldrig. Nar jag kopte de svarta stovlarna med genomskinliga rander pa sidan (urk!) for sex-sju ar sen tyckte jag att de var sexigaste stovlarna pa Avenyn.
Och den fyrkantiga LV vaskan i glansigt plast sag val ingen att den var fejk? (eller hur)
Den roda vaskan med kedjor tror jag jag kopte pa Gran Canaria nar jag var fattig. Sa jag maste ju ha tyckt den var snygg eftersom jag knappt hade rad att shoppa nar jag bodde darnere.
Till mitt ynkliga forsvar kan jag saga att de forsta bruna, spetsiga skorna (varfor hade jag en sadan forkarlek till spetsiga skor? De fick ju bara mina stl 40 fotter att se annu storre ut!) faktiskt aldrig blev anvanda, forutom till att ta de har korten!

Kommentarer
Postat av: Annelie

Så illa var det väl inte?! Jag kommer bara att tänka på mina platådojor á la buffaloskor och såna hemskheter! Dessutom ääääääälskar jag spetsiga skor, perfekt att det kommit tillbaka!

2011-07-31 @ 05:17:32
URL: http://gasincandy.blogspot.com
Postat av: Anonym

Saras systi här...va bara tvungen att kommentera dessa skor Boel, jag garvade högt! Alla har vi dom, längst in i garderoben :) Hoppas resan hem gick bra, det var kul att se dig förra helgen och jag hör av mig när resekassan är full o planerar in Australien! Kram

2011-07-31 @ 23:28:46
Postat av: Christina

Underbart inlägg! Jag fick mig ett gott skratt :-) Dom finns i varje kvinnas garderob.... Jag rensade ut mycket innan vi flyttade som jag hade glömt bort i källaren :-)

2011-08-01 @ 23:42:08
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0