Dromhus!


Hs o mitt nya kvallsnoje ar att surfa pa maklarsidor och titta pa lagenheter och hus vi vill bo i men inte har rad med.

Takvaningar med havsutsikt och pool, hus med stora tradgardar etc.

Men! Forra veckan hittade vi ett litet hus som vi kanske, kanske, med mycket tur och om jag far min loneforning, kan kopa.

Det ar heritage-listed, vilket betyder att man inte far andra for mycket av hur huset ser ut utifran, vilket forhoppningsvis kommer skramma bort nagra kopare.

Jag gillar huset precis som det ar, tycker gammalmodiga hus med karaktar ar mycket finare an moderna hem.

Det har har fonster med färgat glas och oppna spisar i bade vardagsrummet och ett av de fyra sovrummen.

Men, men, far forsoka att inte bli for foralskad i det for da blir jag bara besviken om det slutar med att vi inte kan kopa det. Ska forsoka hinna till visningen imorgon och se det in real life.






Kommentarer
Postat av: Anna - Swaussie

Vad mysigt det ser ut!

2011-07-08 @ 10:10:19
URL: http://swaussie.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag håller i alla fall tummarna :)

2011-07-08 @ 14:04:20
URL: http://www.alohanadi.com
Postat av: Swedish Army Wife

Åh vilket fint hus!! Vi är också i köpa-hus-tagen, ska på visning ikväll på ett hus som ligger vid en sjö :) Varje dag går jag igenom långa listor över vilka nya hus som kommit ut på marknaden och vi kör alltid runt och fotograferar hus med till-salu-skyltar och kollar upp dem på nätet. Det är så roligt!!! :D

2011-07-08 @ 16:51:05
URL: http://www.swedisharmywife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0