Torsdag (ja, jag kom inte pa nan battre rubrik. orka:)



Ah lang dag idag... akte ut till Homebush, vilket lag tre tag och en taxiresa bort for min del, for en informationsdag for jobbet. Ja, det var precis lika trakigt som det later. ;)

Massa snack om hur vi kan fa fler folk o lasa tidningen istallet for o fa sin nyhets-hit pa internet. Kanns lite hopplost o sitta o snacka om det i flera timmar eftersom alla fattar att tidningar kommer forsvinna, antagligen fortare an vantat. Men god lunch fick vi iallafall! :)

Var tillbaka for nyhetsmote pa redaktionen vid halv tre och nu sitter jag och skriver pa en restaurang recension som jag gjorde med hjalp av mina food critics Anna o Lovisa igar kvall.

Mycket god mat (Thai) och fint stalle. Blir hungrig av att sitta har o skriva recensionen.

 



Ha en fin torsdag! X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0