Borde jag skammas...



... over att saga detta: jag tror jag har blivit beroende av Svenska Hollywoodfruar?


Idag har stadning och tvattning varvats med avsnitt efter avsnitt. Har aven sett alla fem avsnitt av Svenska New York fruar.

Kanske ar det for att det faktiskt ar forsta gangen sedan jag flyttade utomlands som jag kollar pa en svensk serie. Jag njuter nastan tillochmed av reklampauserna (nastan) for att det ar sa harligt att se pa svensk TV.
Jag har aldrig varit ett fan av reality shower.

Gossip Girl ar langtrakigt, Jersey Shore har jag aldrig kollat pa for jag kan inte tanka mig att det ar bra, Kardashians ar jag sa less pa att jag inte vill se deras serie, och MasterChef ar trist.


Jag sag nagra avsnitt av USAs New York Wives och tyckte inte det var sarskilt bra, det enda de gjorde var att vara bitchiga mot varandra, och jag far inte ut mycket noje av att kolla pa det.


Men svenska Hollywood Fruar ar roligt, och Maria Montazami ar ju bara for harlig!


Sen att serien har gatt sa lange hemma betyder ju att jag har massa avsnitt att ploja igenom!


Sa nu ligger jag pa soffan med kokos olivolja i haret och badmossa pa, ansiktsmask och lappen i knat och kollar medans regnet smattrar pa rutan.


Hann med en joggingrunda innan askan small till, och har moppat och stadat mest hela dagen.


At sen frukost ute med H, sedan akte han for att kolla pa fotboll.


Har ni nagra mer tips pa svenska serier som ar bra?



Kommentarer
Postat av: Lina

Haha, streemar du på datorn? Jag kan också tycka att reklamen är lite rolig att se när man så sällan ser på svensk tv, fast bara första gången.

Jag fick Gynekologen i Askim i Julklapp på DVD. Jag har precis börjat se på första säsongen nu, den verkar dödsskön och lite bisarr! Hojta till i fall du vill låna den.

2012-01-08 @ 10:06:15
URL: http://www.linasdag.blogspot.com
Postat av: Sofia

Haha det är lugnt, jag hade en obsession i höstas och gick igenom alla säsonger. Var tvungen att se vad alla paratde om och sen blev jag pinsamt nog fast...

2012-01-08 @ 10:06:50
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Annelie

Solsidan helt klart!

2012-01-08 @ 13:16:09
URL: http://gasincandy.blogspot.com
Postat av: Mia

Mina vänner gick samman och gav mig sju läppglans i julklapp. Orsak: de tycker och har alltid tyckt att jag är beroende av klabbet, kletar in mig jämt, flera gånger om dagen och måste alltid ha med minst ett i väskan.

Och ja, det är ju sant.

Därför kallar de mig Maria Montazami - borde jag skämmas? :)



Nej, nu när Gunilla kommit in i serien tittar jag inte mer för jag tycker hon misshandlar sin dotter och sådant vill jag inte se. Men jag älskar en stor portion Maria och även Päivi är mysig tycker jag.

2012-01-08 @ 21:07:42
URL: http://www.theswedishgirl.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0