Hemma



Ursäkta för avbrottet!

Sedan jag kom hem till Anderstorp i Småland i torsdags har jag inte haft någon fungerande mobil, inte kollat Facebook eller Instagram, och knappt kollat på TV (förutom hyrfilm, Hamilton med Mikael Persbrandt, som var lika sexig som alltid!) Och jag har inte saknat det alls.

Trodde jag skulle bli smått galen utan iPhone och allt som den har, och jag har inte saknat den ett dugg.

Jenny har lånat mig en mobil och jag har fortfarade inte fått tummen ur att köpa ett nytt sim-kort. Det ar så skönt att inte ha någon telefon, men mobil kommer ju behövas nästa vecka när jag ska till Borlänge.

Sista biten av resan gick bra, tjejen som jag skänkte mina skvallertidningar till i Bangkok för att hon såg så uttråkad ut hamnade jag jämte i passkön i Köpenhamn och vi började prata. Det slutade med att hon bjussade på skjuts till Malmö.

Jag skulle egentligen ha åkt till Helsingborg och träffat en kompis men kunde inte säga nej till skjuts. Väl framme på Malmös central gick det ett tåg om 20min. Perfekt!

Har hängt med mamma, syskon och världens finaste systerdotter.

Har även träffat vännerna Nina och Jenny och suttit på Gislaveds hotells uteservering och ätit planka och druckit cider och vin.

Nu håller vi på och fixar lunch, snart bär det av till Växjö och Oskarshamn.

Hoppas allt ar fint med Er! :)




Kommentarer
Postat av: Ewa

Välkommen hem :) ska du också på P&L? Då ses vi väl antagligen där eller på "stan" i Anderstorp, jag jobbar på Mattssons förresten :) har två platser över i en bil upp till Borlänge. Hojta till (maila) om ni vill ha skjuts upp

2012-06-19 @ 14:11:51
URL: http://16000kilometers.blogspot.com
Postat av: Jenny

Nämen, Oskarshamn?! Vad kul, det är ju min gamla hemstad! :)

2012-06-20 @ 09:03:01
URL: http://griffinwithaj.blogspot.com
Postat av: Christina

Vad härligt! Njut nu och ta vara på tiden!

Jag har en gammal skrutt telefon här i Sverige som knappt funkar men man kan ringa och sms:a. Allt man behöver ;-)

Skönt att du fick skjuts, är guld värt efter en sån lång resa!

Kram!

2012-06-20 @ 09:46:38
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com
Postat av: Elin

Men visst är det helt otroligt skönt att vara utan mobil ett tag! Hoppas du har det mys med familjen och njuter av solsken och Svensk sommar. Ha en toppen Midsommar också:) Kramar!

2012-06-20 @ 11:56:14
URL: http://www.elinbentzer.blogspot.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0