Snuskigaste boken jag nagonsin last



Nagra kompisar och jag har startat en bokklubb.

H rynkade pa nasan nar jag berattade det och sa: "Isn't that something old ladies do?"

Jag haller inte med. Om man gillar att lasa bocker sa ar det ju bara annu battre om nio personer till laser samma bok och man kan ses for ett glas vin och prata om den.

Ungefar som nar man har sett en film, det ar ju bra mycket roligare att ha nagon att diskutera den med efterat.

Sa. Forsta boken ar Fifty Shades Of Gray.

Har ni hort om den? Den har blivit en bastsaljare i Australien och ar den snuskigaste boken jag nagonsin last.

Jag ar bara halvvags igenom och huvudrolls inhavarna har haft bondage sex sisadar 10 ganger.

Tyvarr sa ar den ratt langtrakig (efter sisadar fem sexscener gaspar man och bladdrar i forvag) och tjejen stor man sig bara pa.

Nar jag kopte den i bokhandeln och sa att det var for en ny bokklubb blinkade kvinnan och sa: "Well this one should make for a very interesting discussion!"

Nu maste jag lasa ut den innan torsdag , lite kampigt bara nar man inte tycker den ar sarskilt bra.

Nagon mer som har last eller hort om den?


Kommentarer
Postat av: Di

Jag såg "Babel" på svt förra veckan och där var den recenserad, de sa att den var super-snuskig men att det var ganska stereotypiskt tråkig sammansättning. Rik snygg, trevlig man träffar en tjej. Ja jag kommer inte ihåg så mycket mer. Men det finns kanske på svt play om du vill se. Kul att ni har startat bok-klubb, jag vill också vara med i en! Ska leta efter en här uppe i Dalarna.

2012-06-04 @ 02:41:13
Postat av: Linnéa i USA

uh, vi läste den på bokklubben och jag orkade inte ens läsa till första sexscenen- too boring!

2012-06-04 @ 03:35:09
URL: http://linneaiusa.com
Postat av: agnes

Hmmm, tycker jag känner igen titeln men kan inte komma ihåg i vilket sammanhang.



Morsan är också med i en bokklubb (dvs äldre kvinnor..hoho..) men jag skulle nog också kunna tänka mig det, varför inte liksom, prata böcker och dricka vin tycker jag låter rätt trevligt;)

2012-06-04 @ 17:08:06
URL: http://www.framtidsvis.wordpress.com
Postat av: Emmy

Har hört om den, men har ingen större lust att läsa den. Visst är det kul att läsa nya saker (även om de är konstiga), men det låter inte som att det är en bok för mig. Men kul med bokcirkel, synd bara att jag bor för långt bort =) Kram

2012-06-05 @ 06:20:34
URL: http://bortabrabloggen.com
Postat av: Christina

Ha ha, den är jättestor i USA, pratas överallt om den där boken. Jag har dock ingen större lust att läsa den....

2012-06-06 @ 23:14:16
URL: http://mylifeinsiliconvalley.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0