Yay!



Den har regniga torsdagen blev betydligt battre nar tva paket damp ner pa mitt skrivbord.

(Ja, bestaller jag saker over internet far jag dem skickade till jobbet. Vissa grejer ar ju for stora for att fa plats i brevladan hemma. Har mojligtvis lite att gora med att jag inte vill att H ska se hur mycket grejer jag bestaller heller ;P)

Produkter fran Kosmea som jag har hort ska vara super, sarskilt rosehip oljan.

Och sa en skinnvaska fran Marc Jacobs. Jattefin med manga fack och tva olika langa axelremmar, perfekt till jobbet (vad praktisk man later va;)






Kommentarer
Postat av: Sofia

Perfekt att skicka till jobbet av den andra anledningen du nämner. Själv brukar jag vara extremt snabb på att gömma påsar och lappar och sedan köra med att; det köpte jag för länge sedan har bara inte använt det ;-) Fin (och praktisk) väska förresten!

2012-03-08 @ 18:18:26
URL: http://www.intheheadofs.se/
Postat av: Linda

Jättesnygg väska!

2012-03-13 @ 15:46:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0