Athinaeum


Sag det har market i Harpers Bazaar nyligen och alskade deras vaskor-stora och rejala med klara, vackra farger.

De beskrivs pa hemsidan som "one-off, home-made Mayan bags, made from recycled material. Athinaeum bags come with 100% cotton carry bag which has been ethically stitched by local Mayan women in Guatemala."

Las mer pa http://athinaeum.com

Sag aven att de kostar $379 (ca. 2000kr) i affaren sa kollade eBay och hittade en helt ny med alla tags kvar.

Bjod $50 (300kr) men nagon annan bjod en dollar till precis innan auktionen var slut och vann den. Surt!

Men igar mejlade saljaren och sa att vinnaren har inte betalat sa vill du fortfarande kopa den for 50? OM jag vill!:)

Den blir perfekt till jobbet nar jag ska till gymmet efter, bade joggingskor, handduk och ombyte far plats tillsammans med mitt anteckningsblock, pennor, mobbe, planbok och iPad.

Och visst blir man glad av fargerna?:D


Kommentarer
Postat av: Linda

Skitsnygg! En sån vill jag ha! :)

2013-02-01 @ 13:02:37

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0