Bilder fran the x

Klockan ar halv tolv och jag vaknade precis, brukar aldrig sova sa har lange men behovde det idag! :)
Igar kvall var skitkul forutom att jag spenderade for mycket pengar, det blev en timmas taxi bade till och fran
stan :S
Var inte alls meningen men jag o Jamie missade taget in TVA ganger och Anna Carol o Jess vantade pa oss sa det blev taxi in, och nar vi skulle hem tog jag det vuxna beslutet att taxi nog var bast eftersom jag var ratt full...
Aja, har kommer lite bilder:
Forst blev det Cosmopolitan och nachos pa Nulla Nulla med Jamie
Taxi in till stan...
Halsade pa Danielle (gammal jobbarkompis fran Nulla Nulla) som jobbade pa Hugos igar kvall... i tomte outfit!
Drinkar pa Piano Room. Fran vanster: Carol (som jag jobbade ihop med i 2006 som servitris pa Nulla, Anna som jag har kant sen forsta veckan jag kom till Sydney, och Jess som jag oxa jobbade med pa Nulla)
Blev en toabild pa Piano Room...
Sen bar det av till Kit and Kaboodle, gillar deras bar, det syns inte sa bra pa bilden men dem har en lang rad med olika sma lampor utmed bardisken, fint!
Jag och Kelly, larde kanna henne nar vi pluggade journalistik ihop i 2008
Jag alskar ju leopard sa ni kan ju tanka er att jag gillade sofforna har :)
Nej nu maste jag hoppa in i duschen. Ska stada harhemma idag, och traffa Nina for en kaffe, hon vill ge mig min valdigt forsenade fodelsedagspresent (jag fyller ar i juni!) som har legat hemma hos hennes mamma i Newcastle!
Ikvall blir det 2-ars `fodelsedags'drinkar for Harry o Marios cafe och firande av det nya cafet pa El Sol, en mexikansk restaurang i Cronulla (skont o ha nara hem o slippa taxi ;))
Ha en bra sondag X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0