Hej kompis

Igar kvall nar jag och Harry skulle kora hem hans bror satt det en stor huntsman spindel vid det oppna bilfonstret. Han satt pa kanten och sag ut som han snart skulle krypa in i bilen. Jag fick latt panik och rullade snabbt upp fonstret. Och vad sager Harry? `Den dar spindel har bott i bilen ett tag, jag ser honom jamt.' Va?! Skojar du med mig? Jag visste inte att vi hade en spindel stor som en handflata boendes i bilen.

Pa tal om kryp sa hade jag en igel pa vaden nar jag kom till cafet for o hamta en kaffe haromdagen. Som tur var hade den inte sugit sig fast ordentligt sa jag kunde dra bort den med en servett.

Och idag nar jag kom till jobbet lag det en stor (ca 4cm), dod kackerlacka under mitt skrivbord. Vilket bra satt o borja mandagen pa! ;)




Kommentarer
Postat av: Diana

usch, sa fort jag last detta sa kandes det som om nat krop pa mig...

2010-12-18 @ 19:52:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0