Julfest!

Snart maste jag byta om och sminka mig for jobb-julfesten ikvall. Den ska hallas pa Sydney Wildlife World sa antar att vi ska dricka cocktails med kangurur, spindlar och krokodiler. ;)



Ar trott i huvudet efter att ha spenderat tre och en halv dag i en rattssal och lyssnat pa vittnesmal om mord och droger, om en prostituerad tjej som lag dod i tva dagar i en hjarnkirurgs sovrum medans han festade vidare med tre andra prostituearde i vardagsrummet. Om hur hela vardagsrummet var tackt i kokain enligt en av tjejerna som var dar, och koksbordet var tackt av pengasedlar... Men det var intressant. Mycket information att ta in och sen skriva om. Om ni vill kan ni lasa om det har: http://mosman-daily.whereilive.com.au/news/story/suellen-domingues-zaupa-could-have-been-saved-by-basic-first-aid-court-told/

Fran den artiklen kan ni klicka vidare till dem andra (har skrivit en artikel om det varje dag)

Nog om det. Nu ska jag byta om, det ar safari tema sa ska ha pa mig mina leopardskor och fjaderorhangen som jag fatt av Diana.

X

Kommentarer
Postat av: Diana

Nu har jag last om rattegangen, shit vilken historia... Forresten visste inte att man hade grona fangelseklader i oz, och att man kan ha bara har shorts och t-shirt...

2010-12-10 @ 01:30:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0