Midnatts shopping

Igar kvall akte jag o Harry och julhandlade pa Westfield, ett kopcentrum som hade oppet till midnatt igar pga julen (det fanns ett annat Westfield typ en halvtimma bort som hade oppet 36 timmar i strack ?! vem aker och koper julklappar fyra pa morgonen?)

Harry ar sa petig med sina presenter sa han fick valja ut klader som jag kopte till honom, det blev nagra shorts o t-shirts och skjortor och ett par nya Havaianas.
Till hans mamma kopte jag en rod skinnvaska fran Fossil, till hans pappa kopte jag en foto printer.
Hans mormor och farmor far ett inramat familjefoto (ja dem gillar sant ;)) och varsin orkidee.
Harrys paket orkade jag inte sla in, han vet ju anda vad han far ;)
X

Kommentarer
Postat av: Emmy

Ja vissa ar ju petiga med sina presenter! =) Hoppas du far en harlig jul och tack for kommentaren hos mig! Kram

2010-12-24 @ 02:29:15
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0