Nya cafet oppnar imorgon!

Efter en lang dag pa tva rattegangar blev det vin och pizza pa Greenwood's uteservering, en pub som ligger mittemot redaktionen, med jobbarkompisarna eftersom idag var SISTA dagen innan semestern!!! YIPPIE!!:)
Efter det akte jag tillbaka till Cronulla och gick till nya cafet som Harry och hans bror ska oppna imorgon, deras mamma o pappa var dar plus farbror o faster och hjalpte till o fa allt iordning.
Drog av mig klackarna och har spenderat den senaste timman med att fylla hyllor och sopa golv. Ska jobba pa cafet imorgon for o hjalpa till och borjar klockan sju *pust* men det ska bli roligt o vara med pa opnningsdagen!
Tog nagra bilder men far ta nagra battre imorgon....

Kommentarer
Postat av: Anders

Är cafeet på samma ställe som förut? Räkna med att jag kommer förbi!! Om mindre än en vecka... :)

2010-12-18 @ 01:01:30
Postat av: Boel

Nya cafeet ar precis jamte det andra Anders! Ser fram emot tills du kommer! :)

2010-12-18 @ 05:44:22
URL: http://mittlivioz.blogg.se/
Postat av: Emmy

Hej igen! =)



Kan forsta att du trivs i det har landet, kanner att det "keeps growing on me"! Jag har work and holiday visum i nulaget, men intervjun pa tisdag ar for ett jobb dar de skulle sponsra mig med ett 4 ars arbetsvisum. Vore kul att kunna stanna har ett tag! =) Malia mig garna pa [email protected] sa kanske vi kan mota upp nan gang! Kram

2010-12-18 @ 06:07:10
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0