Oprah i Sydney

Sa har packat var det med folk i stan igar nar Oprah Winfrey holl sin live-show utanfor Opera Huset.


Foto: 'AFP PHOTO/HO/HARPO INC'



Oprah med Nicole Kidman, Keith Urban, Hugh Jackman, Olivia Newton-John och Russel Crowe.

Foto: Nathan Edwards, The Daily Telegraph

http://mosman-daily.whereilive.com.au/news/story/waverton-artist/

Ar sa trott, sov bara nagra timmar natten efter konserten och skulle egenligen ha gatt o lagt mig tidigt igar, men istallet sa blev det ett glas vin med Jamie och sedan en sen middag pa en thai restaurant med Harry. Orkade inte med boxing passet imorse, far bli pa fredag istallet! Jamie gav mig en av hans gamla iPods sa det blev joggingrunda pa stranden men bra musik istallet!

Langtar sa tills fredag nar jag gar pa semester, bara tre dagar kvar nu... vad har ni for planer for jul och nyar?

X


Kommentarer
Postat av: Julia

Ah, vad harligt det lat! Min kille ar faktiskt svensk och vi ska resa fran borjan av januari till borjan av maj. Da sticker vi till Thailand i tre veckor innan vi aker hem till SVerige! Men ah, da ska jag kanske kika in dar da!!! :)



Vi har jobbat bada tva i ett halvar nu. Vi har Work&Holiday-visum. Hur lange har du varit har? Kram

2010-12-15 @ 04:14:13
URL: http://abrahamssonjulia.blogg.se/
Postat av: Diana

Fick du traffa Oprah?

2010-12-18 @ 20:05:07
Postat av: Boel

Nej Diana, det blev ingen Oprah traff for min del :(

2010-12-19 @ 02:35:04
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0