orka jobba

Jag ar sa trott pa jobbet for tillfallet... antaglien for att jag bara har EN dag kvar tills min ledighet... langtar!
Har en ynka artikel till att skriva idag men sitter har och knattrar pa bloggen istallet.
Imorgon ska jag tilll The Downing Centre igen, men den har rattegangen ar inte lika spannande som den forra. Den imorgon ar om en man anklagad over att ha vandaliserat en parkeringsautomat. Han har blivit beordrad att inte ga inom 100m av parkeringsautomater. Helt knas!

Dromde inatt att jag var pa semester i Byron Bay och sag jattehoga vagor.. drommen ar suddig nu men vad jag minns ar att vagorna tumlade emot varan lilla stuga och nastan sprackte vindrutorna. Jag kollade upp betydelsen pa google och fick det har till svar:

Stora vagor med vita gäss: det kan bli ett våldsamt uppträde med en vän eller nära anhörig.

Hmmm ok... hoppas det inte ar sant!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0