Pampering

Idag gjorde jag gel manikyr och pedikyr (fick presentkort i tidigt julklapp av Harrys paron).
Kort beskrivet sa anvands ett gel nagellack, vilket vaxer ut istallet for att flagna av, som vanligt nagellack gor. Plus att det haller sig glansigt och inte skadar nageln som akrylnaglar gor.
Jag valde rott saklart, julfarg! :)
Fore:
Efter:
Fixade aven fransarna haromdan, har haft eyelash extensions i ett tag nu. Dem limmar fast svarta fejkfransar ovanpa den riktiga fransen, frans for frans.
Jag har valdigt ljusa fransar och tycker extensions funkar bra, slipper krangla med mascara pa morgonen o kan ga till stranden osminkad o inte se ut som ett spoke ;)
Det ar svart att fa bra narbilder men jag forsokte:
Jag har hort att det ar dyrare i Sverige an har, har kostar det ca 550 kronor forsta gangen, sen 250 kronor nar jag gar o fyller i fransarna, vilket ar cirka en gang i manaden. Det ar det vart tycker jag...
Sist jag fixade dem fragade Chawee (tjejen som fixar dem at mig) om jag inte ville ha minkfransar den har gange.
Akta mink?! fragade jag.
Ja sa hon, dem ar jattelatta och ser mer akta ut.
Usch nej tack, jag kor pa dem vanliga. Hade kants konstigt att ha mink hangandes fran ogat?
X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0