Present och sushi

Fick en tidig julklapp av Harrys paron idag:
Presentkort pa gel nagel manikyr och pedikyr! Har velat testa det ett tag.
Hade akrylnaglar ett kort tag nar jag jobbade som black-jack dealer i Gbg for att det var viktigt med snygga naglar men tyckte inte om det, tycker det ser for plastigt ut...
Harrys mamma har redan sagt att jag ska fa en Jamie Oliver grillpanna i julklapp och hade inte forvantat mig att fa nagot mer. Sa nu kanner jag annu mer panik over vad jag ska kopa till dem i juklapp!
Nagon som har bra tips? Vad koper man till sin pojkvans foraldrar i julklapp?! Vad ska ni som har kille kopa till era?
Nu sitter jag och delar en stor sushi tallrik med Harry och Mario. Ska ga hemat snart, forsoka lagga mig tidigt sa jag orkar upp o ga till boxing imorgon...

Kommentarer
Postat av: Emmy

Hej!



Vad kul att du hittat min blogg =) Alltid roligt att fa tag pa andra svenskar har borta! Hur lange har du varit i OZ, och hur lange stannar du? Ska faktiskt till Sydney over nyar (som sa mange andra), sen tillbaka till Melbourne igen. Ha det gott! Kramar

2010-12-17 @ 06:06:54
URL: http://blogg.amelia.se/bortabrabloggen/
Postat av: Maria

Hej! Till Johans föräldrar har vi köpt biljetter till en standupkonsert.. Så kanske ni kan köpa nått till en konsert eller så om de gillar sånt. Till Johan ska jag inte köpa nått spännande, en datormus =) KRAM

2010-12-17 @ 10:25:41
Postat av: Diana

Jag haller med Maria, upplevelser ar det basta, typ konsert, luftballongfard (lite dyrt), massage, behandling av olika slag-som du fick manikyr och pedikyr men nat annat saklart.

2010-12-18 @ 20:08:30
Postat av: Boel

Ja jag haller med Diana, Harrys pappa ar ju tyvarr inte sa aventyrlig av sig och dem gar knappt aldrig pa konserter eller forestallningar men han gillar att ata :) sa jag funderar pa att ge dem ett presentkort till en fin restaurang.



Tack for tipsen Maria :)

2010-12-19 @ 02:38:35
URL: http://mittlivioz.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0