Snart kommer Anders!

Pa julafton kommer Anders till Sydney!! :) Han kommer vara har pa semester tills 8 januari. 

Larde kanna Anders i 2006 pa bussen fran Cairns till Airlie Beach tror jag det var (?) han satt bakom mig, Diana och Frida och lyssnade pa varat skvaller i ca. tio timmar (ja det tar lang tid o komma fran stalle till stalle i det har stora landet) innan han presenterade sig och vi fattade att han var svensk.

Sen blev det att vi bodde pa samma hostel i Airlie Beach och hade massa goa grillkvallar ihop. Han har varit i Sydney bade for jobb och semester nagra ganger efter det, och jag har halsat pa honom i Stockholm.

Hoppas vi hinner festa ihop nagra ganger medans han ar har!



Diana, Anders och jag pa Josefinas for tva somrar sedan


Pa East med Frida och Maria nar Harry var i Sverige i 2007


En av manga grillkvallar utanfor hostelet i Airlie Beach

Kommentarer
Postat av: Julia

Hejsan! Vad kul att du hittade min! Jag bor i Blacktown, en timma utanför Sydney. Kallas Inner West. Jag har jobbat här i ett halvår nu, och efter nyår ska jag och min kille ut och resa =) Vart bor du och vad gör du? Kram

2010-12-14 @ 09:10:21
URL: http://abrahamssonjulia.blogg.se/
Postat av: Maria M

Så trevligt att Anders kommer på besök!

2010-12-14 @ 23:13:46
Postat av: Diana

Jag kommer ihag den bussresan, och jag tror jag var bakfull och satt ett sate langre bak tyst och det var jag glad over att jag gjort nar Anders hade presenterat sig...

2010-12-18 @ 19:55:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0