Vart nya hem - fiskeboden!

Igar flyttade vi vara grejer till Harrys kusin Marios hus, vi ska ju bo har medans Sonny o Camilla ar i Sydney.

Marios hem har jag tidigare hort kallas fiskeboden (?!) sa jag visste inte vad jag hade att vanta!
Men visste att det fanns pool o lag vid havet sa jag tankte att sa illa kan det ju inte vara... iallafall, det ar jattefint, ett litet hus med tva sovrum, oppet kok och tv-horna, terrass och pool!
Jag hoppas och tror att jag kommer kunna slappna av lite mer har nu sista veckan av semestern, hemma finns det ju altid disk, tvatt o stadning att gora men har tanker jag bara lata mig!
Enda minuset ar att det finns hajar pa den har sidan havet sa jag kommer bara halla mig till poolen...
Planen for idag ar att ligga pa en solstol och lasa min nya bok...

Kommentarer
Postat av: Linnea yah sistah!

Shit va snyggtttt! Vill också till Australien... sol&bad! Här är det bara en massa snöööö, haha..

Hoppas ni får det roooligt iaf!;D Kraaaaam!

2010-12-29 @ 13:18:47
Postat av: Diana

Nice, vart ska Mario bo när ni bor där? eller är det han som ska ta hand om disken och städningen?

2010-12-29 @ 16:12:06
Postat av: Boel

Mario ar pa Bali i 3v Diana!



ja Linnea det ar fint, onskar att hela familjen var har! Men nagon gang hoppas jag att du kommer hit och halsar pa ocksa? kRAM

2010-12-30 @ 03:40:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0