Frulle me Jamie

Nu ska jag mota upp med Jamie och Sara for frulle pa ett cafe i Cronulla. Jag o Jamie jobbade ihop i ett ar nar jag forst kom hit i 2006. Vi har manga minnen ihop fran utekvallar i Kings Cross och sondagar pa Northies i Cronulla..  Jamie flyttade till Melbourne for ca. 2 ar sen o jag traffar honom inte lika ofta langre som jag skulle vilja. Men i fredags kom han hit o han ska vara i Cronulla i 2 manader! Hans kille ar i England i nagra veckor sa da passar han pa att komma hem over sommaren. Jag ser fram emot manga utekvallar med honom i sommar!
(Bilden ar fran min Anna o Lovisas helg i Melbourne for nagra veckor sen, bilden ar for att jag vile visa Jamie, ni kan val ignorera att det ser ut som jag har glomt kjolen hemma tack. ;) Forresten nagon som vet hur man vander pa bilderna har i bloggen? Jag vanjer mig fortfarande vi min Mac sa vet ej hur man gor det pa datorn men tycker man borde kunna vanda o vrida pa bilder i bloggen? Hjalp!)
Ha en fin sondag X

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0