Julpyntad palm anyone...?

Idag har marknadsavdelningen pyntat kontoret.

Fick precis hora med att dem visst tavlar mellan redaktionerna om vem som kan pynta finast. Har lyckats rakna till fem plastgranar o jag vet inte hur manga kransar idag. Aven om vi inte vinner tycker jag vi ska fa nagra points for trying hard..;)

Hur jag an forsoker sa ar det svart o komma i julstamning nar det ar 30 grader o sol ute. Ska inte klaga pa vadret men i december vill jag faktiskt ha lite sno, det hor ju till... kommer inte kunna aka hem till jul i ar o det kanns jattetrist. Har varit hemma till jul dem senaste tva aren o far vara glad over det men kanns trakigt anda. Har hort at det blir jul i syrran Wanjas o hennes mans nya hus i Vaset. O det blir min systerdotter Emmies forsta jul...



Varldens finaste Emmie <3


Ikvall ska jag till Centennial Park med nagra vanner o se Shakespeare's En Midsommarnatts Drom pa en utomhusteater, jag tror aldrig jag har gatt pa teatern innan men nar Lovisa sa att det var utomhus o att vi skulle ta med picknick o vin sa lat det valdigt lockande! Vem vet, jag kanske blir en kulturell teatermanniska efter det har... ;)

Ha en bra helg, KRAM


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0