Ar detta normalt?



Har markt under mina senaste frisorbesok att gratis kaffe numera verkar vara standard.

Och da menar jag inte svart bryggkaffe (vilket knappt nagon verkar dricka i Sydney) utan lattes o cappuccinos.

Jag ar alltid otrogen mot frisorer ;P i.e gar till massa olika och alla bjussar pa kaffe. 

Men frisoren som ska gora min harforlangning var snappet battre.

Dem serverade gratis vin o champagne och juicer, och hade aven en mat meny for dem som blir hungriga av att sitta hos frissan i timmar. Serverade allt fran mackor till appelpaj med glass.

Tyckte det var lite roligt och annorlunda. Undrar hur vanligt det ar?

I framtiden kanske frisorer maste konkurrera om mer an o vara bast pa att farga och klippa har, o ocksa behova tavla om vem som serverar bast vin och paj... ;)

Vet ni nagra frisorer som serverar mat och alkohol?



PS. Frisoren holl absolut med om att mina extensions inte ska vara langre ar 15cm. Ingen transa-look har inte. Pust! DS.

Kommentarer
Postat av: Anna - Swaussie

Vin hos frisören, kan vara ett vinnande koncept! :)

2011-04-15 @ 09:11:18
URL: http://swaussie.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0