Det borjar ju jamt sa bra....



... men sen slutar det oftast sa illa.

Jag forsoker ata nyttigt nu nar jag har borjat pa gym och ar oftast duktig fram till typ kvallen.

Som haromdan.

Borjade med spinningpass 6 pa morgonen, at havregrynsgrot med bar och tva kokta agg till frulle.

Till lunch hemmagjord tomat, morot o linssoppa (godare an det later I promise) med knackebrad o avocado till.

Apple pa eftermiddagen.

So far so good.

Kom sedan hem pa kvallen o varken jag o Harry hade lust o laga mat.

Sa vi gar ut o ater.

Slutar med att vi bestaller in fem foratter och som vi delar pa. Blandannat pasta, frierad blackfisk med aioli, och zucchini fylld med god ost. En skal pommes frites till det.

Da kanns det som att spinningpasset och havregrynsgroten var helt i onodan.

Att det ska vara sa jakla svart o ata nyttigt pa kvallen....




PS. Igar kvall forsokte jag dock ata nyttigt. Jag kopte fisk. Men vad hander? Jag betalar for fisken och gar darifran utan att ta med mig pasen. Upptacker det inte forrans jag star hemma framfor spisen med en varm stekpanna. Lyckat. DS.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0