Easter Chocolate Overload

Harry gav mig ett lagom ;P stort paskagg igar nar han kom hem!
At halva framfor TVn igar.
Idag ska vi till hans mormor och fira pasken, som ar typ viktigare an julen for ortodoxa greker.
Kommer bli massa god grekisk mat (can't wait!).
For o gora det hela rattvist ska vi aka till farmor pa kvallen och ata annu mera. Och hon blir sur om man inte tar om minst tva ganger sa far se till att jag har plats kvar i magen ;P
Klockan ar bara 8am o Harry ligger o sover sa jag funderar starkt pa o springa en runda och ta ett dopp i havet. Det ar cirka 24 grader har jag hort sa man borde passa pa. Kommer vara en av dem fa gangerna da vattnet ar varmare an luften.
Hoppas ni har en bra helg, och att ni i Sverige som ar ute o festar precis just nu inte kommer vara for bakis imon!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0