Flytt


Har tagit ledigt fran jobbet idag for o flytta.
Vi ska bo hemma hos Harrys foraldrar tills vi hittar en lagenhet o kopa.
Bor med Harrys kompis George for tillfallet och han ska flytta sa vi kan inte stanna kvar.
Men forhoppningsvis sa kommer vi hitta nagot att kopa snart, hoppas pa o bo hos hans paron i max 2 manader.
Har laddat upp med frulle pa mysiga Nuns Pool och tva kaffe.
Jag o Harry har lovat att vi inte ska tjafsa idag, trots att flytten komer innebara bla. att plocka isar och satta ihop en IKEA sang, och packa otaliga lador in i hans lilla Fiat.

Wish me luck ;)
Travel blogs

Kommentarer
Postat av: Lina S

Tack tack :) De är från Bik Bok!

2011-04-27 @ 08:16:19
URL: http://linastrandh.se
Postat av: Diana

Good luck darling one!

2011-04-27 @ 13:29:23
Postat av: emilia

Hej!



Jag hittade ingenstans där jag kunde kontakta dig så jag slänger in en kommentar istället. Jag håller på med ett arbete om Australien men hittar ingenting om hur många semesterdagar man får när man arbetar i Australien. Som i Sverige har man rätt till 25 obetalda semester dagar. vet du hur det ligger till i Australien?

2011-04-27 @ 21:02:42
Postat av: agnes

att montera ikea möbler tycks alltid vara ett spänt område för män..höhö

2011-04-28 @ 04:02:47
URL: http://www.agnesutomlands.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0