Hairy



Min lordag kommer mestadels spenderas i en frisorstol!

Klockan 10 ska det fargas o klippas pa Christopher Hannah vid The Ivy, sen blir det lunch med Anna, sedan vidare till Bauhaus i Waterloo for harforlangningen.

Ar lite nervos, hoppas det kommer se ok ut... men det ar ju gratis sa blir jag inte nojd tar jag ut dem...

Det var langesedan jag hade riktigt langt har, senast var i gymnasiet.

Nar jag gick bartenderskola i Goteborg efter gymnasiet hade vi en tjej i klassen som hade superkort har. Inte langre an 5cm och rufsigt.

Kommer ihag att jag beundrade henne och tankte `jag skulle aldrig ha sjalvfortroende nog o kapa av mig haret'. (Och da snackar vi inte tjockt harsvall, jag har alltid haft tunt, stripigt har).

Aren gick och i slutet pa 2008, nar jag hade har ner till kakbenet, bestamde jag mig for o klippa superkort.

Och det kandes sa himla bra. Och... modigt? Jag som trodde att jag aldrig skulle vaga.

Iallafall... kanske inte later som nagon storre grej men for mig var det det.. :)

Hade det kort i mer an ett ar men sedan trottnade jag pa det. Att ha sa kort ar bra mycket jobbigare an langt, man maste fixa det jamt o kan inte bara dra ihop det i en hastsvans.

Men imorgon blir jag riktigt langharig igen :)



I 2009



Sahar langt ar mitt har nu


X





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0