Hayden Orpheum Picture Palace


I fredags efter pizzan och efterratt pa Maisys Cafe gick jag o Harry pa bio i Cremorne.

Hayden Orpheum Picture Palace ar en jattevacker art deco biograf fran 1930-talet.

Den har en gammaldags Candy Bar, massa svart-vita fotografier av gamla Hollywood stjarnor pa vaggarna, anstallda i uniform med vast o fluga, och fina, stora biosalonger som paminner om teatrar.

En upplevelse i sig.




Vi sag Limitless med Bradley Cooper, aussien Abbie Cornish och Robert De Niro.

Den var riktigt bra faktiskt, spannande och annorlunda.




Nu ska jag snart pa kommmunmote, urk...


X




Kommentarer
Postat av: Anna

Hej Boel.

Det var ett tag sen nu. Hur har du det?

Tänkte kolla en sak med dig.. Jag letar efter en parfym som inte görs längre och den finns inte att få tag på här i Sverige men jag har sett att den finns på endel australiensiska sidor. Tänkte höra om du kanske sett den där nere i nån butik eller så? Den heter: Eau de Eden av märket Cacharel.



Hur var helgen?



Kramar /Anna.

2011-04-11 @ 21:44:52
URL: http://honeysucklee.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0