I love listor

Eftersom jag ar latt uttrakad pa jobbet sa fyller jag i en lista som jag hittade...

När vaknade du imorse?
Svar: Halv sju. Snoozade i sisadar 20 min...

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar:
Vad skont att det var H's alarm som ringde och inte mitt... nu kan jag sova 20 minuter till..

Har du ringt nån idag, vem och vad sa ni?
Svar:
Har ringt massa samtal pa jobbet som vanligt, enda personliga samtalet var till H for o fraga om det gor nagonting om jag ar bortrest pa hans fodelsedag (haller pa o klurar med mina biljetter hem till Svea, gick inte o ta ledigt i borjan pa augusti.) Han sa att det var lungt.

Vilket humör är du på?
Svar:
Hmm... uttrakad? Ar det ett humor manntro? ;) Och sockersugen. Vantar pa att redaktoren ska skriva ut sidor for korrekturlasning. Har precis atit en fodelsedags cupcake vilket gjorde mitt eftermiddags-sockerbegar annu varre.

Vad har du på dig just nu?
Svar:
Ett par svarta traklackar, brun kjol o svart topp. Leopardregnjackan hanger pa stolen. 

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på?
Svar:
Åh en till cupcake hade varit gott! Det finns nagra kvar men vet inte om det ar ratt o ta en till, tror fodelsedagsbarnet vill ta med dem hem...

Hur mycket var din senaste lön på?
Svar:
Jag far lon en gang i veckan, cirka $700 dollar (runt 4550 svenska) efter skatt. Vad det ar fore skatt vet jag inte.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar:
Hudprodukter fran Clarins.

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet idag?
Svar: Mosman Daily's hemsida saklart! :) Och mejlen.

Vilken är den första låten du sätter på idag?
Svar:
Lyssnade pa John Mayer nar jag gick till taget imorse.

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten?
Svar:
Satt pa deadline pa jobbet, precis som jag gor nu!

När fotade något senast, och vad?
Svar:
Jag fotade soluppgangen utanfor gymmet igar for att den var vacker.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad?
Svar:
Kommer kopa mat ikvall om inte H redan har fixat det.

Vad borde du göra idag?
Svar: Fortsatta jobba.


Kommentarer
Postat av: Diana

När vaknade du imorse? 5.30 när min väns alarm gick igång

Vad var det första du tänkte när du vaknade? väldigt nöjd över att få sova vidare.

Har du ringt nån idag, vem och vad sa ni?

Rodrigo, en kille om ett jobb. Han hann tyvärr inte träffa mig innan hans londonresa.

Vilket humör är du på? bra

Vad har du på dig just nu? levisjeans, rött linne och hoodie

Om du fick välja vad som helst att äta just nu, vad är du då sugen på? våfflor, maplesyrup, glass och smält choklad!

Hur mycket var din senaste lön på? Lön... det låter trevligt, några tusenlappar efter lite extra knäck i januari.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast? yoghurt, keso och smör

Vilken var den första hemsidan du gick in på på internet idag? fejan

Vilken är den första låten du sätter på idag? monday morning med melanie fiona

Vad gjorde du för exakt en vecka sedan, den här tidpunkten? ingen aning

När fotade något senast, och vad? en ardennerhäst på en lantrbuksmässa i Jägersro för tio dagar sedan.

Kommer du göra av med pengar idag, på vad? mat kanske?

Vad borde du göra idag? kolla och boka biljetter till olika resmål i världen.

2011-04-06 @ 14:23:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0