Sitter just nu hos frisoren med nagra hekt...

Sitter just nu hos frisoren med nagra hekto folie i haret och bestamde mig for o ta en paus i skvallertidningslasandet o testa o skicka ett mms inlagg. Har insett att skicka bilder inte funkar, men bara text hoppas jag ska ga. Hade en fin kvall hemma his Andrea med Anna igar, hon hade kopt chokladcroissanter och jag tog med mig en flaska sparkling red och Kopparbergs cider (som jag sett i massa bottleshops i Sydney dem senaste veckorna, hur bra ar inte det?) iallafall, det blev massa snack om alla outfits och mycket ooohhade o aaahande nar Kate (eller Katherine som hon visst ska kallas nu:) antligen visade sig. Mycket vacker klanning! Och hur fin var inte hennes syster i sin enkla bridesmaid klanning? (och pa tal om vacker, hur het var inte David Beckham i bakatkammat har..) Nej, nu ar det dags o ta ut folien! Efter klippning o blow-dry ska jag traffa Anna for lunch. Hoppas ni far en fin lordag! X


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0