Clarins



Jag har aldrig varit den som spenderar mycket pengar pa hudgrejer, men mitt ansikte verkar ha fatt for sig o bli tonaring igen (finnar, hade nog av dem nar jag var 14, thank you very much. Vet inte varfor jag har drabbats igen).

Ar aven en sucker for `bra' erbjudanden sa fastande for Clarins `kop tva fa sju sma produkter'.

Fick en smarre chock nar jag sag priserna ($60 (ca 300 kr) for en liten burk ogoncreme?) men jag fick iaf massa smabukar gratis :)  

Fick aven tre Clarins grejer for $30 (ca 180 kr) i en annan affar.

Sa har sitter jag nu med en liten hog grejer. Hoppas det ska funka! :)




Kommentarer
Postat av: ewa

Det där är riktigt bra grejer! Funkar de inte som du ska så prova formula 10.0.6, aussie märke som är både billigt och hyfsat bra. Det är det jag kör på här nere.

2011-04-07 @ 02:18:45
URL: http://16000kilometers.blogspot.com/
Postat av: Emmy

Ja med alla de produkterna så är det nog bra på ett kick =)Kram

2011-04-07 @ 03:45:50
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0