Bday Bbq

Fodelsedags barbecue hemma hos Kelly igar.
Har kant henne i sisadar fyra ar och det var forsta gangen jag var hemma hos henne, o forsta gangen jag traffade hennes fem-arige son. Far skylla pa att vi bor cirka en och en halv timma ifran varandra med public transport.
Iallfall. Drack sparkling wine och Kopparbergs cider i fyra olika smaker (lycka nar jag sag att de har borjat saljas i `min' bottleshop i Cronulla) och at massa mat. Och da menar jag massa mat.
Brad (Kel's pojkvan) ar halvitalinerare och det marktes. Stora tallrikar med allt mojligt grillat, sallader, ostar och dips.
Fast jag har ju vant mig vid det som har en grek till pojkvan.
Fixade skjuts hem med en av hennes vanner och var tillbaka lagom for sen middag med Harry pa La Cucina, sedan hyrfilm mitt i natten (I Love You Phillip Morris med Jim Carrey och Ewan MacGregor. Se den!)
Pa La Cucina belv det sallad och seafood hotpot, min favorit... Visste jag hur man lagade det hade jag atit det en gang i veckan minst!

Kommentarer
Postat av: olivia

sv: Ja, jättekul att jobba på båten!

Jaså, är det inte en rätt så lång färd att åka varje dag till jobbet då? Eller är jag ute och cyklar? :) haha

Jag bor i Glebe, typ 10-15 min gångsavstånd till George Street. :)

2011-08-28 @ 08:16:16
URL: http://www.oliviaolsen.se
Postat av: Madeleine

ser smarrigt ut :)

2011-08-28 @ 11:11:32
URL: http://monvoyageamericain.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0