Du och jag kaffe, du och jag...



Hur kommer det sig att nar man precis har varit pa semester sa tar det cirkus en vecka pa jobbet innan det kanns som man behover en semester igen?!

Och bara nagra dagar innan det kanns som att det var manader sedan man sag sin familj och vannerna hemma :(

Suck.

Idag och imorgon ar bade redaktoren och en kollega pa kurs sa jag forsoker halla stallningarna har pa redaktionen.

Har fatt en allergisk reaktion mot nagot (misstanker att det var en gammal ansiktskram jag smetade pa igar for att det var den enda jag kunde hitta med solsyddsfaktor) och ser ut som en finnig tonaring.

Inte alls bitter....






Imorse blev det en apelsin-mocha med vispad gradde a'la sockerbomb fran småäckliga Starbucks i stan eftersom jag inte hade tid att ga till `mitt' cafe innan taget imorse...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0