Love Levi's

Sedan jag flyttade till Sydney sa har jag nastan slutat anvanda jeans.
Det ar oftast for varmt och nar de gamla inte passade langre sa blev det inte av att jag kopte nagra nya.
Men hittade mina dromjeans nar jag vara hemma i Svea forra manaden. Problemet var att de tillhorde en av mina systrar, och anvandes flitigt av en annan syster som inte garna slappte dem ifran sig.
Det loste sig dock efter att jag mutat den ena med en av mina jeansklanningar, och den andra med pengar.
Noden har ingen lag nar man finner ett par Levi's som bade sitter bra och ar superskona.
Det enda problemet nu ar att de har ett 2cm hal i skrevet som jag inte har orkat fixa. Maste komma ihag att korsa benen nar jag sitter ner! ;)

Kommentarer
Postat av: Nadja

Nice ass! hehe ne men de ser skitsnygga och sköna ut. Jag använder heller aldrig jeans, fast det gjorde jag knappt i Sverige heller..

2011-08-21 @ 04:08:05
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0