Massmordare



Ska pa Kels bday party imorgon och sjalvklart lamnade jag fodelsedagspresentkopandet till dagen innan. (organiserad som vanligt)

Iallfall, jag pluggade journalistik med Kelly for nagra ar sedan och har ett vagt minne av att hon sa att hon alskar att lasa om seriemordare. Vilket kanske later lite sjukt, men hey, hon vill bli krimreporter sa det passar ju ;)

Sa jag gick ner till bokaffaren och fragade om de hade nagra bocker om seriemordare.

Fick en konstigt blick till svar och forsvarade mig med att saga `It's a bday present!' Han kollade fortfarande konstigt pa mig, men letade fram en rea bok som han tyckte skulle passa.

Tog den till kassan for att betala och expiditen flinade, tog den och holl upp den sa att butikschefen kunde se.

``Hey Harry, du som sa att vi aldrig skulle kunna fa den har boken om massmordare sald!' ropade han.

Och alla i butiken vande sig forstas om for att fa en ordentligt titt pa wierdot som betamt sig for att kopa en bok om massmordare.

Oh well.... hoppas hon gillar den!




Kommentarer
Postat av: Di

Vilken muppig försäljare att skrika sa over butiken.

2011-08-26 @ 11:28:08
Postat av: Swedish Army Wife

Alla har vi våra böjelser ;) jag är faktiskt också så morbid att jag tycker det är intressant att läsa kriminalhistorier, det har jag varit sen långt innan jag började jobba på polisen. Du kan tipsa din vän om sidan www.crimelibrary.com , där finns huuur många reportage och berättelser som helst om alla världens mest kända mördare och brottslingar, inklusive brottsplatsbilder och annat. Jag har plöjt igenom dem allihop. Det tog nåt år men skam den som ger sig ;) Kram

2011-08-26 @ 22:05:29
URL: http://www.swedisharmywife.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0