Smågodis vs. lollies


Pa bion igar blev jag lika besviken igen over hur bedrovligt godiset ar i Australien (precis som om det skulle ha andrats sedan senaste gangen jag kollade in godishyllan).

Langtar efter sura tungor, persikor, snusmumrikar...

Smagodiset i Australien smakar antingen ingenting eller apa och allt har ackliga grälla färger.

Nagot av det vidrigaste kallas musk sticks och de smakar tantparfym.

Eller varfor inte milk bottles, som smakar sur mjolk.

Eller minities. Kan likagarna klamma en tub tandkram i munnen.

Urk!


Gott

Snusk


Kommentarer
Postat av: Annelie

Det enda jag kan ata av smagodiset har ar de fa saltlakritssorter de har, och milk bootles gillar jag faktiskt! De paminner om ahlgrens bilar typ, i konsistensen iaf... Detta bidrar ju iofs till att jag knappt ater godis alls, smakar fan!

2011-08-15 @ 05:11:45
URL: http://gasincandy.blogspot.com
Postat av: Nadja

Men ni har ju lösviktsgodis! Gud vad avis jag blir! Fast säger du att det är äckligt så kanske de gör de samma.. Men ändå! Vad såg du på bio?

2011-08-15 @ 21:45:07
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0