Brolliset


Brollopet igar var ett av det roligaste jag har varit pa!

Highlights:

*Jye ar i flottan sa gifte sig i sin uniform, inklusive stort svard hangandes fran midjan

*Satt jamte bruden Susannas familj fran Hultafors (och blev retad for att jag ar fran Gislaved. Psst! `Ar det dar dackfabriken ligger?' Klassiska fragan. Ingen som vet att dackfabriken Continental stangde ner pa nittiotalet? Resulterade i att typ halva Gislaved flyttade...

*Nar alla hojde glasen och sa `Skal'! blev franska Anna sa glad att hon fattade och utbrast `For fan!' (det ar de tre orden plus Puss och Kram som jag har lyckats lara henne efter nastan 6 ar av vanskap :)

*Foredetta principal ballerinan of the Tasmanian Ballet Company (som ar slakt med Jye) gjorde piruetter pa dansgolvet i Ugg boots

*At vit prinsesstarta med handerna

*Sjong Helan Gar och stackars australierna, som fick sjunga en engelsk version, muttrade `you're singing too fast!'

*Dansade till `Vill ha dig i morkret hos dig' med bruden och brudtarnan
Vackra Susanna och hennes pappa Kari
De gifte sig i ett jattefint kapell pa flottbasen i Watsons Bay
Fina Watsons Bay
Tog farjan tillbaka till stan. Jag tog kort saklart, som en riktig turist ;) Den gula baten ar forresten en vattentaxi!

Drack rosa bubbel pa Annas balkong innan vi gick vidare till brollopsfesten
Och jag fixade hennes har. Visst blev det fint?

\
Efter brollopsfesten drog vi vidare till Fringe Bar i Paddington, men det blev inga bilder darifran (lika bra det tror jag... :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0