Zimmermania



Ar tva bikinis och en baddrakt rikare (och en tusing fattigare) efter Zimmerman REAn igar.

Zimmermann ar ett australiskt marke och mina favorit for badklader.

Tyvarr sa ar det ratt dyrt sa jag ar glad att jag hann med o ga pa rean igar.

Baddrakten pa bilden nedan har jag suktat efter sedan forra sommaren nar den kom ut med ett prislapp pa $360 (ca. 2500 kronor). Igar fick jag den for $50 (ca. 300 kronor).

Bikinisen kostade ocksa $50, innan var de $250 (ca. 1700 kr).

BARGAIN!


Kommentarer
Postat av: Anna

Baddräkten var sjukt snygg! Jag ska åka upp till Sydney imorgon för några timmars shopping medan min pojkvän jobbar, vart borde jag gå?

2011-08-26 @ 07:32:46
Postat av: Nadja

Den gröna var ju himla snygg! Zimmerman heter min karl och det kommer jag också heta så småningom :)

2011-08-27 @ 20:23:16
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0