Det har med att valja trosor till nyarsnatten...


...brukar ju inte vara nagra problem, sarskilt inte nar man inte har varit singel de senaste 6 aren.

Men sa smsade Carol och sa att i Brasilien maste man minsann valja noga, trosorna maste vara nya och fargen man valjer symboliserar det man vill ha mer av det kommande aret. Det ska helst vara en van som har gett dig trosorna av just denna anledning.
Red - A year of romance and passion
Blue - A year of good health
Green - A year of better luck
Pink - A year of luck in love
White - A year of happiness, peace, and joy
Yellow - A year of prosperity










Kommentarer
Postat av: Milea

Oh no!

Jag som tänkte köra på en stadig variant som håller in magen under klänningen - vilket omen är inte det?

2011-12-31 @ 06:56:30
URL: http://www.lemonadfabriken.se
Postat av: Nadja

haha men gud vad roligt, jag tror jag bar vita eller rosa.. dock var de inte nya men de va faktiskt rena :p Måste komma ihåg detta till nästa år! hade röda bikinitrosor på dan, jag hoppas de bådar gott :)

2012-01-01 @ 22:40:26
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0