Juldagen med grekerna

Juldagen firade vi med Hs mammas slakt pa yayyas och papous farm.
Blev massa god mat och sotsaker i stekande varme.
Hs kusiner Connor och Harris hade med sig sina mini-motorcyklar och slirade runt pa grasmattan medans jag och Diana gick runt med Kitty och letade efter de nya kattungarna (hittade tyvarr inte dem!)
La upp en bild pa Facebook dar jag skrev att jag firat jul med grekerna och Hs pappa blev lite stott och sa: Du kan val iallafall saga `din grekiska familj' och inte bara `grekerna'!
Okej da. Jag firade med min grekiska familj.

Nasta ar hoppas jag pa att fa fira med min svenska :)


Kommentarer
Postat av: Emmy

Ser ut som en finfin jul! T har redan börjat tjata om att han vill fira en vit jul nästa år, försökte dock diplomatiskt förklara att det inte är någon garanti för det i sverige =) Ha en fortsatt fin ledighet, själv ska jag jobba imorgon, fast bara 10-15 =) Kram

2011-12-27 @ 01:25:29
URL: http://bortabrabloggen.wordpress.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0