TopShop i Sydney!



Ser i nya Vogue som damp ner i postladan idag att Topshop oppnar i Sydney pa torsdag!

Det kommer ligga i gamla Supre butiken pa George St, dar det till en borjan spekulerades om att H&M skulle flytta in.

Ett mycket litet outbud av Topshop har funnits lange pa Incu i Paddington, men att de nu ska oppna en stor butik ar ju underbart!

(For er bortskamda storstads svenskar som har bade Topshop och H&M och inte riktigt forstar min gladje: forsta att snygga men prisvanliga klader med ok kvalitet knappt existerar i Sydney. Detta ar darfor micket spannande!)




Kommentarer
Postat av: Nicole

ahhhhh vad avundsjuk jag blir! Jag vill ha i Melbourne! Och vet inte om jag missförstod ditt inlägg för länge sedan, men har de Victoria Secret på sydneys flygplats?

2011-12-06 @ 11:44:44
URL: http://theweirdone.blogg.se/
Postat av: Nadja

Jag vet precis hur det känns! Vi har varken H&M eller topshop :( och inte verkar något av det vara på väg heller..

2011-12-07 @ 19:35:04
URL: http://www.alohanadi.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0